Hebei Kunyan Building Materials Science & Technology Co., Ltd.

Twinwall vs Multiwall: quandu aduprà?

jfg (1)

In generale, u policarbonate Twinwall è Multiwall anu e stesse proprietà, ma offrenu diversi livelli d'insulazione.A manera più faciule di ricurdà stu cuncettu hè chì più strati hè un fogliu, cusì più grossu, più insulazione hè furnita.Se una struttura necessita di cuntinimentu di calore o hè un locu di residenza allora Multiwall serà a scelta più adatta perchè furnisce più insulazione.

Tradizionalmente, 4mm è 6mm Twinwall sò abbastanza adattati per serre, frames friddi è capanni.Sò faciuli di maneuver è aderiscenu ancu à adattamenti abbastanza inusual per via di a so struttura ligera è a capacità di curvatura.

U fogliu di policarbonate di 10 mm hè adattatu ancu per carports, pergole è capanni.Ancu s'è un policarbonate diluente pò esse usatu per i capanni, hè cumplettamente à l'utilizatori di quantu insulazione necessitanu o quantu forte crede chì a so struttura deve esse, o quantu rigida.

I fogli di policarbonate più grossi cum'è 25mm, 32mm è 35mm Multiwall sheeting anu da furnisce u più altu livellu di insulazione è sò dunque più chè adatti per esse aduprati cum'è u tettu di un conservatoriu.A so qualità traslucida permette à a luce di filtrà à traversu, chì permette di creà spazii luminosi è ambienti chì mantenenu u so calore durante l'annu.

L'altri usi di u policarbonate includenu, ma ùn sò micca limitati à:

Verticale verticale

Articuli sportivi

Bus shelters

jfg (2)

Chì tetti di policarbonate sò megliu?

Venendu à una decisione nantu à a megliu scelta trà Twinwall è Multiwall hè sempre dependerà di e esigenze di u vostru prughjettu, è u tempu, i metudi è u costu chì avete da stallà.

Per esempiu, se un cliente vole una stanza cù più luce, allora una foglia di policarbonate cù un livellu più altu di trasmissione di luce serà l'opzione più favorevule è adatta, per esempiu una serra.

Semu sempre felici di risponde à tutte e dumande chì pudete avè nantu à i migliori prudutti per i vostri prughjetti futuri.


Tempu di Postu: Mar-04-2022