Hebei Kunyan Building Materials Science & Technology Co., Ltd.

Ciò chì duvete sapè prima di installà u policarbonate

Installazione di un fogliu di policarbonate

U policarbonate hè diventatu un materiale sempre più populari per i tetti, i finestri è i canopies.

Cù questu in mente, avemu riunitu sta guida cumpleta per spiegà tutti l'aspettu di l'installazione di fogli di policarbonate, cumprese:

-Cosa da cunsiderà prima di a stallazione

-Induve guardà lu

-Cumu installà u tettu di policarbonate

-Cumu assicurà chì hè stallatu currettamente

Ciò chì duvete sapè prima di installà u policarbonate

A resistenza à l'impattu di u policarbonate hè 250 volte più grande di quella di u vetru, facendu praticamenti indestructible.Hè ancu a mità di u pesu, facendu assai più faciule d'installà.Mantene a rigidità à alte temperature, hè dispunibule in qualità resistenti à i UV è resistenti à u focu, è hè cumplettamente riciclabile.

Avete ancu cunsiderà i punti di forza è i benefizii di u policarbonate in modu chì pudete decide s'ellu risponde à tutti i requisiti per u vostru prossimu prughjettu è paragunà cù materiali alternativi.图片1

Sè ùn site micca sicuru se u policarbonate hè a scelta ghjusta di materiale per voi, verificate a nostra guida nantu à tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à i fogli di policarbonate chì vi darà una lista completa.In alternativa, mandate un email amanda@stroplast.com.cn.

A forza di u policarbonate, u pesu pocu, a prutezzione UV è a capacità di esse tagliata in ogni forma, a rende perfetta per i tetti.

Tuttavia, ùn avemu micca dettu chì u policarbonate doppia è multi-pareti offre ancu un pocu insulazione, chì aiuta à mantene i spazii più caldi in l'invernu è più freschi in l'estiu.

U policarbonate multiparete hà trè o più strati, è u policarbonate à doppia parete hà dui strati.A più strati di una foglia di policarbonate hà, u più insulazione furnisce.

Conservazione di fogli di policarbonate

Sè avete acquistatu un fogliu di policarbonate, assicuratevi chì hè guardatu in un locu seccu per impedisce l'umidità di entre in i flauti in u policarbonate.

U fogliu di policarbonate pò esse vulnerabile à i graffii, cusì deve esse cunsideratu quandu si guarda è manighjà.


Tempu di post: 11-mar-2022