Hebei Kunyan Building Materials Science & Technology Co., Ltd.

Cumu installà u tettu di policarbonate

polycarbonate garage

Cumu installà u tettu di policarbonate

Per installà u tettu di policarbonate, avete prima decide quale tipu di tettu di policarbonate vulete usà;doppia parete o multiparete.

A megli manera di ricurdà hè, più strati chì hà, u più insulazione chì furnisce, per quessa, u più grossu u fogliu hè, u più insulazione chì furnisce.Per esempiu, u policarbonate multi-pareti 35 mm hà da furnisce un insulazione assai megliu cà u policarbonate 10 mm à doppia parete.

Questu vi darà una idea di quale grossi avete bisognu:

-4-6 mm- serre, capanni è cornici friddi.

-10-16 mm- canopies magre, serre cummerciale è carports.

-25 mm è 35 mm- tetti di cunservatori.

Vi sarà alcusì bisognu di un sistema di glazing.I bars Glazing sò avvitati longu u centru di i travi, è a foglia di policarbonate hè tagliata per adattà trà elli è pusata in u locu.

Avete sempre assicuratevi chì u sistema di glazing hà spaziu per cumpensà l'espansione perchè i fogli di policarbonate cambianu a dimensione secondu a temperatura.

S'ellu hè più caldu, u policarbonate s'allarga è s'ellu hè più fretu, u policarbonate si cuntrarà.

Polycarbonate hè assai forte è durable pò esse facirmenti tagliata à a forma cù un jigsaw, o sega circular chì hè furnutu cù lame fine-denti.

Per taglià u policarbonate, assicuratevi chì u pannellu hè sicuru in modu chì ùn si move micca, marcate a dimensione necessaria nantu à a film di coperta è tagliate u pannellu cù a film sempre nantu à u pannellu.Una volta tagliata, vi tuccherà à pulizziari ogni polvara cù un compressore d'aria o un vacuum.

Se decide di usà policarbonate per tetti o canopies, duvete cunsiderà a direzzione di e coste di u policarbonate quandu si taglianu è prima di stallà.

Questu hè per assicurà chì e coste currenu in a listessa direzzione cù u pitch, chì assicura a cunsistenza.Deve esse curriri in a direzzione di a pendenza.

Utilizà u sigillante ghjustu hè assai impurtante.Duvete sceglie un sigillante non indurimentu, cum'è altri sigillanti puderanu crack, decolorare è rende u vostru policarbonate fragile.

Avete da esse sicuru chì i fogli di policarbonate sò u modu ghjustu!I fogli di policarbonate anu solu un latu chì hè prutettu da i UV, cusì vi tuccherà à assicurà chì u latu hè rivoltu versu u sole.

S'ellu hè stallatu in modu sbagliatu, ùn vedete micca i benefici di a prutezzione UV è questu pruvucarà u marchimentu è a decolorazione.U latu di prutezzione UV hè sempre sottu a film di marca.

Quandu si stallanu un tettu in policarbonate, mantene una inclinazione minima di 5 gradi per chì l'acqua di pioggia scorri versu a gouttera impediscendu chì l'umidità s'accumula nantu à u vostru tettu.

Una volta chì i fogli sò in u locu, pudete aghjunghje tappi finali, sguassate a film protettiva, aghjunghje buttuni di fissazione è aghjunghje una banda di flash se necessariu.

Per più infurmazione di dettagli, cuntattateci: amanda@stroplst.com.cn Telefono: +8617736914156/+8615230198162

situ web: www.kyplasticsheet.com.cn


Tempu di post: 11-mar-2022